Jaká byla animační sezóna 2014?

Rok 2014 nám pomalu končí, a to je čas na malou rekapitulaci. Jak si užili svou animační sezónu někteří naši animátoři? Zde najdete jejich feedback

Linda
Taneční animátorka
Malta

Chtěla bych Vám moc poděkovat, že jsem přez Vás mohla zkusit práci, o které jsem snila už od malička a zažít tak jedny z mých nejlepších letních prázdnin!

Nebylo to vždy jednoduché, ale ty občasné nervy, problémy, slzy atd stály za to! 🙂 Získala jsem spoustu nových zkušeností, zážitků, procestovala jsem celou Maltu a hlavně poznala opravdu spoustu skvělých lidí!

Určitě Vás budu dál doporučovat:)

V příloze posílám pár fotek:)

Ještě jednou díky, s pozdravem Linda

01linda


Jana
Allround animátorka
Paphos, Kypr

Určitě tuto zkušenost hodnotím jako velmi přínosnou a zajímavou. Z hlediska cestování, jazyků, poznávání nových lidí… Mám velké množství skvělých zážitků, ale i těch negativních, bohužel. Za což rozhodně nemůže hotel, ani Rilife. Můj hotel byl relativně malý, proto jsme byli pouze dva animátoři. A zde byl kámen úrazu. Můj kolega z Rumunska byl fajn člověk, ale byl všechno možné, jen ne animátor!!! Drtivou většinu aktivit jsem proto táhla sama, a to včetně práce v kids clubu.

Přesto jsem ráda, že jsem do toho šla. Mám hodně kladných zážitků, poznala jsem hrstku velmi výjimečných lidí. Proto Vám patří mé děkuji.

Jana

???????????????????????????????


Adéla
Allround animátorka
Kos, Řecko

Chtěla bych Vám hrozně poděkovat, za tohle léto. Za to že jsem měla důvěru v agentuře se kterou jsme vyjela a vše vyšlo podle plánu. Takže pokud se mě někdo zeptá (a věřte lidé se ptají, a chtějí znát doporučení) tak doporučuji jedině Rilife 🙂

Ještě jednou děkuji za vše, a budu doufat že se neloučíme na dlouho.

S přáním hezkého dne

Adéla

03adela


Jakub
Sportovní animátor
Mallorca, Španělsko

V prvé řadě to byla určitě velká zkušenost do života. Procvičil jsem si mé jazyky, poznal jsem spoustu nových lidí a otevřeli se mi oči…O animaci jako takové jsem nic nevěděl do té doby než  jsem to zkusil. Popravdě, je to velice težká profese, která s sebou nesej ak to dobré takš patné.

Výhody: jazyky, zkušenosti do života, známosti, hezká práce, open mind
Nevýhody: někdy až moc práce 12 hodin denně, čas na sebe, životní styl,

Jakub

04jakub


Barbora
Dětská animátorka
Mallorca, Španělsko

Musím říci, že čas strávený s dětmi jsem si užívala, někdy to bylo samozřejmě náročné, ale při pohledu na spokojené a šťastné dětské tváře, které Vám nosí dárky, zapomenete na těch pár nepříjemných zkušeností. Pokud si člověk tuto práci nevyzkouší, nepochopí, co vše to obnáší.

Získala jsem mnoho zkušeností, jak se chovat v některých situacích a hlavně tato práce byla přínosná ve zdokonalení si cizích jazyků.

Práci jsem si užívala a proto bych ráda příští léto znova vycestovala například do Řecka a stala se součástí i klidně většího animačního týmu než 3-členného.

Těším se na další spoupráci.

S pozdravem

Barbora

05barbora


Sandra
Allround animátorka
La Palma, Kanárské ostrovy, Španělsko

Moc Vám děkuji za zprostředkování tohoto animačního pobytu.Tento pobyt byl pro mě velmi naučný. Zíkala jsem mnoho zkušeností, zjistila jsem, jelikož to byl můj první animační pobyt, co mě v animaci baví a v čem jsem dobrá. Také jsem zdokonalila jazyky a naučila se základy španělštiny, což je super. Většinu času jsem se věnovala aktivitám, hlavně sportovní záležitosti a večery jsme měli taneční vystoupení, kde jsem se určitě zdokonalila v tanci a dále jsem se věnovala pokru, naučila jsem se dělat světla pro různé show a být DJ. Jsem tomu velmi vděčná.

Tento hotel je výborný, ubytování super, jídlo v restauraci s hostmi, jen obědy zvlášť. Tým byl po sléze také super. Velmi těžce jsem odjížděla. Takže u mě bylo vše na výbornou.

Moc vám za tento pobyt děkuji 🙂

S pozdravem,

Sandra

07sandra


Barbora
Taneční animátorka
Kalábrie, Itálie

Pobyt v Itálii mi přinesl spoustu zkušeností. Zlepšila jsem se v angličtině a dokonce jsem se naučila i základy italštiny. Také jsem se tam musela naučit jednat s lidmi odlišné mentality. Zezačátku to bylo pro mě těžké, ale časem jsem si zvykla. Jinak jsem tam byla spokojená, poznala jsem spoustu nových lidí z různých zemí. Měla jsem skvělého šéfa,který se mi vždy snažil pomoct s jakýmkoliv problémem.

Svůj pobyt hodnotím pozitivně, nevzpomínám si na žádné negativní stránky, které bych chtěla zmínit.

S pozdravem

Barbora

06barbora


Jana
allround animátorka
Zakynthos, Řecko

Animační sezóna na Zakynthose byla určitě skvělým zážitkem. Na začátek bych chtěla říct, že mám zájem s Vámi spolupracovat i v další letní animační sezóně. Ráda bych vycestovala do Španělska koncem června.

Na pozici animátorky jsem vycestovala poprvé a dovezla jsem si spoustu zajímavých a nových zkušeností. Zlepšila jsem se v cizích jazycích, a to nejen v angličtině a objevila jsem práci, která mě baví. Jelikož jsem akční a komunikativní člověk, tak mi nedělalo problém celý den s lidmi sportovat a bavit se v cizích jazycích. Pracovali jsme v hotelu 2 animátoři – já a Richard. Oba Češi, takže komunikace bez problému. Spolupráce s Richardem byla super. Sehráli jsme se a vymysleli spoustu nových zajímavých věcí do animačního programu, které ho obohatily.

Níže Vám posílám také pár fotografií z naší animační práce a také bych Vám chtěla poděkovat, že jsem přes Vaši agenturu mohla vycestovat.

S pozdravem.
Jana

08jana


Klára
Taneční animátorka
Malta

Vycestovala jsem na 3,5 měsíce na Maltu. Ze začátku jsem byla hodně nadšená, ale byla to dost dřina jelikož jsem se musela naučit všechny taneční sestavy, ale dalo se to zvládnout a hlavně mě to bavilo. Další dva týdny byly trošku horší, bylo toho čím dál víc a měla jsem pocit že nestíhám, ale nakonec se to vše zvládlo. Práce mě opravdu bavila, i když pracovat 6 dní v týdnu není snadné a někdy jsem měla i blbé dny.

Nejvíce mě bavilo dělat aquagym, petanque a taneční hodiny a vždy jsem se těšila na večerní představení na pódiu. S prací jsem byla velmi spokojená, až na pár lidí z týmu, ale to se stává všude, že si s některými lidmi z práce nesednete.

I přes všechny náročnosti jsem teď ráda, že jsem vše zvládla. Byla to pro mě výborná zkušenost a nejlepším pocitem pro mě bylo, když jsem viděla, že mě mají hosti rádi a že se mnou hodně komunikovali a chválili mě, potom jsem od nich dostala kontakty a můžu si s nimi neustále psát. Bylo to chvílemi opravdu těžké, ale teď už vzpomínám opravdu jen v dobrém a doufám, že se mi ještě podaří někam takhle vycestovat přes léto. Posílám i několik fotek, kde můžete vidět, že jsme si své léto díky vám opravdu užila.

S pozdravem

Klára

09klara

Zanechat Odpověď

